top of page

אשת לוט 1


  • בחורה קווירי בעלת זהות מורכבת, מרובדת, מרובבת ומגובבת מחפשת גבר מתקדם, משכיל ומכיל שיבין אותי ויכנה אותי אך ורק בכינוי הגוף ששייך לי. לא יודע באיזה כינוי להשתמש? הבעיה שלך; לא מבין את הזהות שלי? אשמתך; חושבת שאני מבלבלת, לא עקבי? תתפגר. טעה פעם אחת ואעשה לך שיימינג, טעה פעם שנייה, ואשבור לך את כל השיניים.

  • מחפש קשר יציב, רגוע, מתון, מדוד, נינוח וזהיר. נטול טלטלות ואם אפשר אז סטאטי לגמרי. אני גבר בשל בשנים, שמאס בהתרוצצויות (סובל ממים בברכיים), טעמתי די מן המר ומן המתוק (צרבת), ואיני לוגם עוד ממעיינות הנעורים (בריחת שתן). אני מבקש לי חבר לחיים שיהיה לי רע ומשענת (אחרי ניתוח גב) וכתף תומכת (ראומטיזם) להנאות מדודות של הלב (באמצעות קוצב). בילוי של לילה אחד רק בתיאום מראש ובליווי השגחה רפואית נאותה.

  • בחור כנוע, עבד, בזוי עם, תולעת ולא איש, נשלט טוטאלי ומשרת. אהיה הדוד תום באוהלך קונתה קינטה במישכנך. תרצה אותי אינווליד ומנגולואיד, עבטיט של טרוגלודיט, חנתריש משריש, גרביל וארמדיל או אימבציל? מחפש מי שיעמיד אותי במקום. שיקשור את רגלי השמאלית לנברשת ברצועות סאטן, תפסק את ישבני תוך שתסתור עלי בדג מלוח, הרינג אטלנטי צעיר הולנדי, מטיאס כבוש במי מלח. את פקודותיך תוכל לנבוח, ואילו אני אגעה, אפעה, אגרגר, אפרפר ואחרחר עד להרפייה.

  • אני איש מדע, איש רוח, איש אשכולות, מלומד בקיא בכל האמנויות החופשיות. חנוך לנער על פי דרכי, זה המוטו שלי. נוטף - בין היתר - ידע ונסיון שאותם ארעיף עליך הנער קל דעת ותאב הדעת. האם ידעת נערי, כי חור התחת (anus yashva noos) אינו אלא שארית אטביסטית קדומה של כרוכיה, יש אומרים כרוכית קדמונית (krukhititus paleolitus), האם הכרת ילדי את הפואמה המופלאה של המשורר ההונגרי הנהדר והלא מוכר דיו, זולטן זולטן, בת-דודתי החיגרת? האם שמעת את הסונטה השלישית לקאזו ומשרוקית של הגאון הנורדי הקודר יאן סוונדנבורג? נשמע עד כה משעמם? חכה, עוד לא שמעת כלום.

  • לא שותה, לא מעשן, לא סמים, לא מכות, לא קינקי, לא ספנקי, לא פסיבי, לא אקטיבי, ממש לא ורסטילי, לא ממוקם, לא נייד, לא זורם, לא מזרים, בלי שפתיים, בלי שיניים, בלי ציפורניים, בלי נעליים, בלי גרביים, בלי ידיים, בלי רגליים. לא חדירות, לא אצבעות, מין אוראלי - חפש בהרי אוראל, מין אנאלי - לא בא לי. משהק מגהק או מפהק? לא תודה. מעבר לזה פתוח לכל סוג של הנאה הרפתקאה וריגוש.

  • משורר צעיר אך מצליח ומבטיח מחפש דומה להנאות משותפות. אם תבוא אלי, אחלוט את אשכיך, אשלוק את שרביט הקסמים שלך, אגבן את גברותך, ארבב את ערייתך בעסיסי ענגה (לא מין).

  • מחפש שותף לקריאה משותפת ומודרכת של טקסטים בעיתיים מבחינה פוליטית בעיתונות ובספרות העברית, למחשבה חברתית משמעותית ומהפכנית על החברה. תחומי עניין מרכזיים: החפצת נשים קוויריות על סיפון האלטלנה, שימושים חתרניים בכינוי הגוף ׳הן׳, גילויים של סוגנות בטקסי ט״ו בשבט.

  • ענייני, אמביציוזי, ממוקד ונחוש, בולדוזר, ברזל מגולוון. בעל עסק קטן ליצוא ויבוא עם כוונות נחושות להתרחבות, לא מהסס לחתוך ענינים, לפתוח ורידים, להעיף מכשולים, לשחרר סתימות, לדרוך על גופות. שותה חלבון, אוכל בטון, מטגן את מעי יריבי. מחפש אותך הבחור השקט, הרומנטי, האוהב לבילויים ביתיים בצוותא.

bottom of page