top of page

אשת לוט 2

  • מאונן בכיר בעל הכשרה ומומחיות מחפש משרה מתגמלת בענף התגמול העצמי. עתים אני זה שבועל את הבועל ופעמים אני הנבעל בידי הנבעל - כך או כך ידי תמיד על העליונה. בעל נסיון מצטבר של עשרים שנה במעשים מגונים במעמד צד אחד וברכות לבטלה, תעודת מאונן מוסמך, תואר מסטר במסטרבציה ותשבוחות מאיגוד השופכה. אצלי אין זרע שנשפך לבטלה!

  • פה תייר משבדיה, חצי שנה בישראל. מחפש את כיף והנאות משותפות. לא מתענייין אצל חיילים, שוטרים, מתנחלים - מחרים את ישראל ועומד בסולידאריות עם מאבק של פלסטינים, בלי כובשים במיטה אצלי. חיילים אפשר, אם לא קרביים ויש שרירים יפים אצל בטן, חיילים קרביים אפילו עדיף אם מתנגדים לכבישה ועור חום משוזף יפה, חיילים שהרגו ערבי טוב מאד אם לא מרושעים בבית משפט צבאי ומצוידים בציודים יפים, אלאור עזריה אתה קורא? פנוי? טירתי זקוקה למודד! בעל איבר מרשים לכל דיעה, אך הדיעות שונות ומבלבלות. 28 סנטימטר מהים עד הנהר, מפקעת ועד תפרחת, 17 סנטימטר בניכוי גושי התיישבות, ורק 14 סנטימטר מכיפה ועד סלע. הדיוק חשוב לי מאד. בוא אלי: מדוד אותי, אמוד אותי, עבוד אותי.

  • הדם הוא הנפש, והפרש הוא הרגש, ואם תבוא אלי אערוך לך נשף של רפש.הצרכים אצלי קודמים תמיד לערכים. בוא אלי ואלמד אותך מהי צואת איכות, דבש מלכות, חגיגה של דליחות. המעי הוא ארוך, לפעמים הוא גס, אך בסופו ממתין לנו פרס.

  • אני בחור צעיר, רק בן 17, אבל לא תמים ועל העולם יודע דבר או שניים. ניפגש, נבלה, ניסע לחו״ל, נקנה מתנות, נזדיין, נשתעמם, נתנסה, נפתח את הקשר לתזנונים: שלישיות, רביעיות, נשתעמם ונפחת שוב שלישיות, שניים ובסוף אחד, בכל פינה של המיטה, אחוז בחילה קלה של גודש מזה שמתנשם לידי. אז תביא איתך, כשתבוא בפעם הראשונה, חפיסה של כדורים נוגדי בחילה.

  • מחפש שותף בעל טעם אנין ונפש הומיה למסע של תרבות עילאית ברחבי העולם, תכנית מוצעת: יום א׳ - ברצלונה, מאחורי כנסיית המשפחה המקודשת, נמצא את המשתנה המהוללת ״Urinario General״ שנודעה בתאים שמחיצות העץ בינהן הוסרו ובנהג משאית מסוים שפוקד אותה. יום ב׳ - פאריס, בתחנת המטרו המפורסמת ״station de métro״ נגלה את המשתנה היפהפיה שמאחורי רציף 2. יום ג׳ – פירנצה, בסמוך למוזיאון האופיצי נצא למסע מעלית ציורי עד לקומה הרביעית תחת האדמה, שנודעה בחניון תת–קרקעי מסוים שפתוח 24 שעות לכולי עלמא. יום ד׳ – גרמניה, בעיירה הקסומה סאקסן–האוזן נמצא את חרירי התהילה שבשירותים ליד מרכז המבקרים. יום ה׳ – ברלין, מנוחה.


bottom of page